080 1037  

Pisarniško pohištvo

Ali delate v podjetju z dvema zaposlenima ali v veliki organizaciji? Pravzaprav to za nas ni pomembno, kajti v vsakem primeru nudimo ustrezen izbor pisarniškega pohištva: od regalnih sistemov, pisalnih miz in pisarniških stolov vse do omar in podobnih elementov. In če imate dodatna vprašanja, se lahko za pomoč obrnete na našo storitev načrtovanja s CAD.
Naše kategorije izdelkov
Kompletne pisarne
Kaj potrebujemo ljudje, da bi nam bilo pisarniško delo v zabavo? Tako je! Lepo ...
Konferenčne mize
Konferenčne mize KAISER+KRAFT nudijo pregledno zasnovo za jasne misli. ...
Konferenčni stoli, stoli za razgovore
Da vam sestanki ne bodo ušli iz rok: konferenčni stoli morajo biti udobni, ...
Omare za kartoteke
V našem digitaliziranem času delujejo že skoraj anahronistično: predalniki za ...
Omare z obešalnimi deli za mape
Odprimo! Zaprimo! Odprimo! Zaprimo! Odprimo … V pogosto uporabljenih delovnih ...
Omarice za ključe
Prepričani smo, da so naše omarice za ključe rešile že marsikatero srečanje s ...
Pisalne mize
Središče vsake pisarne je …? Ugibajte. Ne, to ni šef … to je pisalna miza. Za ...
Pisarniške omare
En kup tukaj, drug kup tam. Levo gora dokumentov, desno gora listin … kdor v tem ...
Pisarniški regali, priključni regali
Prostor za vse: fascikle, dokumentacijo, listine … v pisarniških regalih je ...
Pomični predalniki
Majhni, kompaktni in poskočni: pomični predalniki prinašajo svobodo na kolesih. ...
Po višini nastavljive pisalne mize
Pisalne mize z nastavitvijo višine za stoječe delo vam nudijo prav to, česar ...
Serije pisarniškega pohištva
Poslovni uspehi serijsko: odkrijte pametne zamisli za ureditev svoje pisarne.
Trezorji
Varno v sefu! Včasih so bile dragocenosti in denar najvarnejši v žimnicah in ...
Vrtljivi pisarniški stoli
Sedite! Sedite pokončno! Premikajte se med sedenjem! Sedite zdravo! Z našimi ...

Pisarniško pohištvo – bolj zdravo delo in boljša motivacija



Kako lahko pisalna miza pripomore k zdravju zaposlenih? Koliko pomičnih predalnikov je smiselno imeti na enem delovnem mestu? Čeprav se zdi, da je pisarniško pohištvo predvsem področje opremljanja, pa izdelki, ki jih bodo uporabljali vaši zaposleni, obsegajo mnogo več. Na področju izdelkov za pisarno najdete vse, kar vam bo pomagalo spodbuditi motivacijo in zdravje zaposlenih ter tako vsem olajšalo delo.



Kateri (zdravstveni) vidiki so pomembni pri izbiri pisarniškega pohištva?



Dolgotrajno sedenje v (nenaravnem) položaju za pisalno mizo prinaša s seboj določene posledice za zdravje. V našem leksikonu zdravega sedenja boste izvedeli več o njih ter tudi to, kako jih preprečite.



Če boste začeli s projektom novih pisarniških prostorov, kakršnega smo izvedli s podjetjem CWS-boco, ali če bi radi samo posodobili obstoječo opremo, si dobro oglejte vse o ergonomiji.



  • Ustrezen pisarniški stol je alfa in omega zdrave drže.

  • Pisalna miza ne sme biti statična, ampak se mora po višini in smeri prilagajati zaposlenim.

  • Pomični predalniki Mauser in druge znamke iz naše ponudbe podpirajo ergonomsko delo, ker imajo gladko tekoče predale, elemente zlahka prestavljate in tako na delovnem mestu naredite prostor za vse načine drže.


Premišljena razporeditev pisarniškega pohištva bo poleg tega spodbudila zaposlene, da pogosteje spremenijo svojo držo, vstanejo in se premaknejo.



Kljub ergonomiji pa se moramo zavedati, da smo si ljudje različni. Lahko se zgodi, da teoretično pravilno opremljeno delovno mesto ne izpolnjuje zahtev zaposlenega, ki vsakodnevno sedi tam. Zato je nakup pisarniškega pohištva vedno proces z dogovarjanjem.


Kateri predpisi veljajo za opremljanje in razporeditev pisarniškega pohištva?



Zakonodaja zelo natančno pazi, da vse večje število delovnih mest z računalniškimi zasloni in mest za pisalno mizo zaščiti z ustreznimi predpisi. To so na primer:



  • Nemške tehnične smernice za delovna mesta ASR A1.2

  • Zakonski predpisi glede preprečevanja nesreč, na primer nemški DGUV 215-410 in 215-441


V njih je predpisano, koliko prostora morajo imeti zaposleni na razpolago, kako je treba oblikovati delovne poti in kateri varnostni ukrepi so potrebni. To so minimalne zahteve, ki pa jih lahko presežete z ustreznimi serijami pisarniškega pohištva.



Katere dejavnike moram še upoštevati pri nakupu pisarniškega pohištva?



Ne glede na vsa vprašanja o zdravju zaposlenih mora pisarniško pohištvo izpolnjevati številne druge zahteve – o čemer lahko preberete na primer tudi v nasvetih za izbiro ustreznega pisarniškega stola:



  • Dolgotrajna uporaba in robustnost za vsakodnevno intenzivno uporabo

  • Kakovosten videz in prijeten otip

  • Higiena in enostavno čiščenje površin, oblazinjenja ipd.


Poleg tega smo se posvetili še drugim pomembnim vidikom:



  • Dolgoročno razmišljanje: pisarniško pohištvo je treba zamenjati približno vsakih deset let, predpisi pa se spremenijo na približno pet let.

  • Trendi glede videza naj raje ne vplivajo na izbiro, da se bo vaše pohištvo dobro ujemalo še leta kasneje. Brezčasen dizajn je najbolj priporočljiv, zato se z njim ponašajo tudi vse naše pisarniško pohištvo in serije pisarniškega pohištva.

  • Tloris prostorov in pohištvo je treba uskladiti. Če ne veste, katero pohištvo bi bilo idealno za vašo pisarno, vam z veseljem svetujemo.


Kako vam lahko pomagamo?



Na več načinov! Pri KAISER+KRAFT se intenzivno posvečamo pisarniškemu pohištvu in opremi. Na primer tako, da smo podrobno predstavili pisalno mizo z električno nastavitvijo višine Upliner 2.0. V naših nasvetih za nakupovanje smo vam zbrali številne praktične nasvete za poklicni vsakdan. Posebej bi radi omenili nasvete za:





Pri posebnih željah ali potrebah lahko izkoristite tudi našo storitev načrtovanja s CAD. Če pa imate samo kratko vprašanje, nas najlažje kontaktirate po telefonu, prek elektronske pošte ali pa se obrnite neposredno na svetovalca v živo na naši strani.

Primerjava izdelkov