080 1037  

Izbira znamke

Filtriranje izbora
(omogočena je večkratna izbira)

Neto cena

Neto cena omejiti

-
Znamka
Barva okvirja
Globina
Izvedba vitrine
Material
Material stekla
Odpiranje vrat
Širina
Širina vidne površine
Višina
Višina vidne površine
Vrsta vrat
Za format
 

Steklene omarice, vitrine

Kdo, kaj, kdaj, kje? Steklene omarice in omarice za obvestila so prisotne povsod, v podjetjih kot oglasne deske, v delavnicah za navodila za delovanje itd., vendar tudi v restavracijah, muzejih in kinodvoranah. Povedano na kratko: povsod tam, kjer je treba posredovati pomembne informacije. Poiščite svojo novo stekleno omarico za uporabo v prostorih ali na prostem!
Najdenih je bilo toliko izdelkov: 123
| | |
Vitrina
odpiranje vrat navzdol za 180°
Neto
od 419,-
office akktiv - Vitrina s krilnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 522 x 697 x 33 mm
Neto
od 115,-
Vitrina
odpiranje vrat navzgor za 90°
Neto
od 519,-
office akktiv - Vitrina s krilnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 742 x 1005 x 33 mm
Neto
od 199,-
office akktiv - Vitrina s krilnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 742 x 697 x 33 mm
Neto
od 155,-
office akktiv - Vitrina s krilnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 960 x 1005 x 33 mm
Neto
od 229,-
office akktiv - Vitrina z drsnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 906 x 640 x 50 mm
Neto
od 279,-
office akktiv - Vitrina z drsnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 906 x 947 x 50 mm
Neto
od 359,-
office akktiv - Vitrina z drsnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 1566 x 947 x 50 mm
Neto
od 529,-
office akktiv - Vitrina z drsnimi vrati
zunanje mere ŠxVxG 2006 x 947 x 50 mm
Neto
od 699,-
Neto
175,-
Neto
199,-
Neto
245,-
Neto
275,-
Neto
359,-
Neto
245,-
QUIPO - Vitrina, drsna vrata
12 (3 x 4) x DIN A4
Neto
299,-
QUIPO - Vitrina, drsna vrata
15 (3 x 5) x DIN A4
Neto
339,-
QUIPO - Vitrina, drsna vrata
18 (3 x 6) x DIN A4
Neto
379,-
QUIPO - Vitrina, drsna vrata
21 (3 x 7) x DIN A4
Neto
439,-
QUIPO - Vitrina, drsna vrata
27 (3 x 9) x DIN A4
Neto
499,-
Neto
od 579,-
Vitrina za notranje prostore
za format 1 x DIN A4
Neto
84,90
Vitrina za notranje prostore
za format 2 x 1 DIN A4
Neto
99,90
Vitrina za notranje prostore
za format 2 x 2 DIN A4
Neto
135,-
Vitrina za notranje prostore
za format 3 x 2 DIN A4
Neto
145,-
magnetoplan - Vitrina CC
z varnostnim steklom
Neto
od 259,-
Neto
od 135,-
Neto
od 125,-
magnetoplan - Vitrina
z drsnimi vrati
Neto
od 1.425,-
Vitrina RONDO
zunanja višina 700 mm
Neto
od 209,-
Vitrina RONDO
zunanja višina 1000 mm
Neto
od 329,-
Vitrina RECTO
zunanja višina 710 mm
Neto
od 199,-
Vitrina RECTO
zunanja višina 1010 mm
Neto
od 295,-
Vitrina RECTO XL
zunanja višina 1010 mm
Neto
od 679,-
Neto
od 49,90
Neto
od 265,-
Neto
od 99,90
Neto
od 175,-
Neto
od 389,-
Neto
489,-
Novo
Oglasna tabla
za 2 x DIN A4
Neto
125,-
Novo
Oglasna tabla
za 4 x DIN A4
Neto
149,-
Novo
Oglasna tabla
za 8 x DIN A4
Neto
189,-
Novo
Oglasna tabla
za 18 x DIN A4
Neto
249,-
Najdenih je bilo toliko izdelkov: 123

Vitrine in steklene omarice pritegnejo poglede!



Čeprav se je digitalizacija prikradla že na čisto vsa področja našega življenja, ima odločilno slabost: z digitalnimi mediji ni mogoče ustrezno predstaviti informacij, ki morajo biti vedno vidne ter veljajo za vse zaposlene in obiskovalce. Za to potrebujete analogna obvestila, ki jih obesite v vitrine v podjetju. Kam? Najbolje tja, kamor pogledajo vsi.



Ali obstajajo predpisi za uporabo vitrin v podjetju?



Veljavni predpisi za varnost v podjetju se sicer manj usmerjajo na same informacijske omarice kot na njihovo vsebino. Dejansko pa je pomembno oboje, vsebina in oblika. V vitrino namreč obesite na primer informacije o prvi pomoči ali o ukrepih v primeru požara.



Vanje lahko namestite tudi usmerjevalne sisteme za obiskovalce ali novice glede gradbenih del in omejitev na celotnem območju podjetja. Takšna obvestila poskrbijo, da vsak točno ve, katera področja podjetja niso dostopna ali kje veljajo posebna pravila glede obnašanja.



Omarice, ki jih uporabite za predstavitve in moderiranje ali kot osrednjo informacijsko točko v skupnih prostorih, sicer niso relevantne glede varnosti, vseeno pa povišajo transparentnost informacij v podjetju. Tako ste lahko prepričani, da bodo novice dosegle vse zaposlene ali obiskovalce. Pri delu v podjetju pa je to konec koncev vedno zelo pomembno.



Kako oblikujemo vitrine, da pritegnejo poglede?



Pri oblikovanju je treba upoštevati, kakšen namen ima določena omarica. Vsem pa je skupno, da jih je treba obesiti na mesto, kjer bodo takoj pritegnile pozornost. V vitrine poleg tega ne smete natlačiti preveč listov in informacij. Poskrbite tudi, da bo vsebina vedno aktualna.



Informacijsko omarico je pametno občasno povsem izprazniti. Takrat bodo vsi takoj opazili, ko boste obesili novo obvestilo. Pri tiskanju uporabljajte določeno izbiro barv, da razlikujete med različnimi informacijami in temami.



Naši zaposleni vam bodo z veseljem pomagali pri izbiri in svetovali o vseh področjih v naši spletni trgovini – od košev za odpadke do pisarniškega materiala.

Primerjava izdelkov