Steklene omarice, vitrine
Kdo, kaj, kdaj, kje? Steklene omarice in omarice za obvestila so prisotne povsod, v podjetjih kot oglasne deske, v delavnicah za navodila za delovanje itd., vendar tudi v restavracijah, muzejih in kinodvoranah. Povedano na kratko: povsod tam, kjer je treba posredovati pomembne informacije. Poiščite svojo novo stekleno omarico za uporabo v prostorih ali na prostem!
V kategoriji Steklene omarice, vitrine boste našli izdelke naslednjih blagovnih znamk: eurokraft pro, MAUL, magnetoplan, eurokraft basic.
Vitrine in steklene omarice pritegnejo poglede!
Čeprav se je digitalizacija prikradla že na čisto vsa področja našega življenja, ima odločilno slabost: z digitalnimi mediji ni mogoče ustrezno predstaviti informacij, ki morajo biti vedno vidne ter veljajo za vse zaposlene in obiskovalce. Za to potrebujete analogna obvestila, ki jih obesite v vitrine v podjetju. Kam? Najbolje tja, kamor pogledajo vsi.
Ali obstajajo predpisi za uporabo vitrin v podjetju?
Veljavni predpisi za varnost v podjetju se sicer manj usmerjajo na same informacijske omarice kot na njihovo vsebino. Dejansko pa je pomembno oboje, vsebina in oblika. V vitrino namreč obesite na primer informacije o prvi pomoči ali o ukrepih v primeru požara.
Vanje lahko namestite tudi usmerjevalne sisteme za obiskovalce ali novice glede gradbenih del in omejitev na celotnem območju podjetja. Takšna obvestila poskrbijo, da vsak točno ve, katera področja podjetja niso dostopna ali kje veljajo posebna pravila glede obnašanja.
Omarice, ki jih uporabite za predstavitve in moderiranje ali kot osrednjo informacijsko točko v skupnih prostorih, sicer niso relevantne glede varnosti, vseeno pa povišajo transparentnost informacij v podjetju. Tako ste lahko prepričani, da bodo novice dosegle vse zaposlene ali obiskovalce. Pri delu v podjetju pa je to konec koncev vedno zelo pomembno.
Kako oblikujemo vitrine, da pritegnejo poglede?
Pri oblikovanju je treba upoštevati, kakšen namen ima določena omarica. Vsem pa je skupno, da jih je treba obesiti na mesto, kjer bodo takoj pritegnile pozornost. V vitrine poleg tega ne smete natlačiti preveč listov in informacij. Poskrbite tudi, da bo vsebina vedno aktualna.
Informacijsko omarico je pametno občasno povsem izprazniti. Takrat bodo vsi takoj opazili, ko boste obesili novo obvestilo. Pri tiskanju uporabljajte določeno izbiro barv, da razlikujete med različnimi informacijami in temami.
Naši zaposleni vam bodo z veseljem pomagali pri izbiri in svetovali o vseh področjih v naši spletni trgovini – od košev za odpadke do pisarniškega materiala.