Serije pisarniškega pohištva
Serije pisarniškega pohištva za popolno urejen delovni prostor
Pri anketah izvemo dve stvari: delovno okolje, v katerem se človek dobro počuti, spodbuja storilnost, poleg tega pa večina zaposlenih ni zadovoljnih s svojo pisarniško opremo. Kako se izvleči iz te zagate? Pri serijah pisarniškega pohištva podjetja kaiserkraft se vsi elementi prilegajo drug drugemu in poskrbijo za okolje, v katerem je mogoče dobro delati.
Od enostavnega do razkošnega – popolna ponudba za vse želje
Vsak si idealen delovni prostor predstavlja po svoje. Nekateri prisegajo na preprostost, drugi cenijo kakovostno sistemsko pohištvo in posebno izdelavo. Pri nas lahko ustrežemo vsem. In zato, da ne boste predlogo iskali, smo razdelili serije pisarniškega pohištva v tri kategorije:
- Base: serije, kot sta VERA ZWO ali MULTI, vam ponujajo odlično osnovno opremo za vsako pisarno in veliko funkcionalnosti po ugodni ceni.
- Variety: tukaj že samo ime odraža program, namreč raznolikost. Pohištvo blagovne znamke priznanega izdelovalca in posebni elementi, kot je pisalna miza z nastavitvijo višine iz serije UPLINER 2.0, zagotavljajo dobro počutje pri delu.
- Select: sistemsko pohištvo veličastne oblike vas bo s svojo izbranostjo navdušilo s serijo, kot je Anny.
Prednost serije pisarniškega pohištva: ne glede na to, za kaj se odločite, veste, da se bodo posamezni kosi pisarniškega pohištva zagotovo medsebojno ujemali tako po videzu kot po funkcionalnosti.
Prilagodite naše serije po svoji želji
Pri urejanju lastnega delovnega prostora si vsak želi nekaj svobode. Tudi s serijami pisarniškega pohištva podjetja kaiserkraft niste strogo omejeni. Če kombinirate več pisarniških stolov, se odpoveste pisarniškim regalom, pisalno mizo zamenjate s pisalnim pultom ali se povsem osredotočite na pomične predalnike, je to povsem vaša odločitev. Preprosto lahko sami sestavite svojo sanjsko pisarno z elementi ene serije. Naš pregled pisarniškega pohištva za podjetja vam bo pri tem pomagal. Pri nas boste našli tudi ustrezen pisarniški material. V vsakem primeru lahko izkoristite prednosti, kot je hitra dobava in 30 dni za možnost vračila.
Pomembno je, da upoštevate veljavne smernice za opremo delovnega mesta, na primer, kar se tiče prostega prostora za vaše zaposlene ali višine zaslona. Če želite, lahko to naredimo namesto vas. Naša brezplačna storitev načrtovanja s CAD omogoča načrtovanje prostorov vašega podjetja vključno s 3D-vizualizacijo. Tako se na koncu ujemajo tudi najmanjše podrobnosti.