Nakladalni prečniki

Je tovor manjši od nakladalne površine na tovornjaku? Z vpenjalnimi prečniki in zapornimi drogovi boste zlahka zmanjšali velikost nakladalne površine, da bo med transportom vse ostalo varno na svojem mestu.

Vpenjalni prečniki in zaporni drogovi – za varno nakladalno površino po meri



Pri zavarovanju tovora obstaja enostavno pravilo: bolje je, da je nakladalna površina čim bolj polna. Palete in škatle bodo tesno poravnane in se bodo medsebojno varovale pred premiki ali padci. Če je transportno blago manjše od površine, to pravilo nič ne pomaga, razen če uporabite vpenjalne prečnike in zaporne drogove.



Kakšna je naloga vpenjalnih prečnikov in zapornih drogov?



Vpenjalni prečniki in zaporni drogovi so prilagodljivi stenski elementi, s katerimi poljubno zmanjšate nakladalno površino v tovornjaku. Tako lahko tovor poravnate in ga zavarujete na omejenem prostoru ter s tem zmanjšate uporabo obsežnejših zaščitnih sistemov. Drogove in prečnike lahko kot vmesne pritrdilne letve po potrebi namestite bližje ali dlje ter nakladalno površino razdelite po vzdolžni in prečni osi ali celo vodoravno.



Kateri sistem je ustrezen?



Fiksni sistemi za zaporne drogove imajo to prednost, da za zavarovanje tovora poskrbite v samo nekaj sekundah in praktično na milimeter natančno. Vmesna pritrdilna letev zdrži visoke obremenitve in poskrbi za optimalno razporeditev drogov v tovornem prostoru.



Vpenjalni prečniki so prilagodljivi, zato jih lahko namestite na različne višine in v različne položaje. Zaradi manjše nosilnosti so posebej primerni za gospodarska vozila s kesoni, v katerih sta količina oziroma teža tovora manjši.



Material ni pomemben samo zaradi nosilnosti, temveč tudi zaradi vrste tovora. Zaporni drogovi in vpenjalni prečniki za transport živil, tudi ohlajenih, morajo biti na primer v celoti izdelani iz nerjavnega jekla.



Enako kot pri drugih področjih zavarovanja tovora je treba tudi pri vmesnih pritrdilnih letvah upoštevati zakonodajo, kar se tiče vrste in namestitve ustreznega izdelka. Tudi tukaj je voznik tisti, ki je prvi odgovoren za ustrezno zavarovanje tovora z vpenjalnimi prečniki in zapornimi drogovi. Pregled tovora pred začetkom vožnje je zato neizogiben!