080 1037        office@kaiserkraft.si

Izbira znamke

Filtriranje izbora
(omogočena je večkratna izbira)

Neto cena

Neto cena omejiti

-
Znamka
Za format papirja
Višina
Teža
Širina
Lastnost
Globina
Format papirja
 

Držala za prospekte, oglaševalska stojala

Brez stojal za prospekte, oglaševalskih stojal in držal za prospekte bi na tem svetu nekaj manjkalo. Kam bi namreč postavili vse svoje letake, informacijske brošure in preostali reklamni material za stranke, obiskovalce in zainteresirane stranke? Še dobro, da lahko pri nas izbirate med številnimi različnimi oglaševalskimi stojali in držali za prospekte.
Najdenih je bilo toliko izdelkov: 69
| | |
Najdenih je bilo toliko izdelkov: 69

Stojala za prospekte in oglaševanje: z njimi boste natisnjeni material prikazali z najboljše strani



Tiskani mediji so nemara res izgubili nekaj veljave, natisnjena sredstva za oglaševanje in predstavitve pa imajo še vedno veliko vlogo. To velja še posebej takrat, ko pri oblikovanju brošur, prospektov in katalogov sledite najnovejšim trendom. Ljudje pa bodo lepo oblikovane tiskovine z veseljem vzeli in prebrali samo, če jih boste tudi ustrezno predstavili. Pri tem imajo veliko vlogo naša stojala za prospekte in oglaševanje.



Katera stojala za prospekte in oglaševanje so primerna za določene situacije?



Ponujamo vam veliko izbiro različnih modelov, ki jih lahko do potankosti uskladite z vrsto oglaševanja in svojim podjetjem.



Privlačna stojala in regali za prospekte so primerni za večje količine reklamnega materiala – potrebujejo pa dovolj prostora, da pritegnejo ljudi.


Pri stenskih držalih iz prozornega ali neprosojnega polistirola te težave ni. Paziti pa morate, da format in usmeritev (pokončno ali prečno) reklamnega materiala ustrezata držalu, sicer bo videti neurejeno in neprivlačno. Ker je takšna različica nekoliko manj opazna, mora biti ponujeno gradivo ustrezno oblikovano, da zbuja pozornost in ga ljudje vzamejo s seboj.



Namizna stojala idealno dopolnijo pulte ob vhodu ali na sejmih in kongresih. Tudi v čakalnicah lahko nanje ustrezno razvrstite na primer kataloge formata DIN A4.



Vsi ti izdelki pa ne obstajajo samo zato, da obiskovalce ali stranke na sejmih oskrbijo s pomembnim slikovnim materialom. Uporabite jih lahko tudi za predstavitve in moderiranje v podjetju, na primer za ustrezno postavitev revij za zaposlene.



Kaj je treba upoštevati pri postavitvi stojal za prospekte in oglaševanje?



Najboljši učinek boste dosegli, če držala za prospekte ne bodo imela konkurence v obliki drugih pripomočkov za informiranje. To so na primer informacijske table ali vitrine. Izjema je, kadar vsebina vitrine neposredno opozarja na brošure in prospekte na stojalu, saj je takrat več verjetnosti, da opazovalec poseže po materialu.



Imate še kakšno vprašanje? Obrnite se na nas – z veseljem vam osebno svetujemo.

ŽELITE PRIKAZ, PRIMEREN ZA MOBILNE NAPRAVE?

Spletna trgovina KAISER+KRAFT je zdaj na voljo tudi v mobilni različici, ki se bo neprestano razvijala.
Test mobilnega prikaza
Primerjava izdelkov