Nakupi

Nakupovalna košarica z moralo.

Odgovornost pri nakupih in v celotni oskrbovalni verigi.

"Navaditi se moramo, da trošimo drugače. Nič več pasivno, temveč z zavedanjem, da ima naša kreditna kartica danes več moči kot volilni listek." To so besede znanega francoskega avtorja Frédérica Beigbederja.

Kar je zanj kreditna kartica, je za nas nakupovalna košarica: v našem podjetju zavestno pazimo, kakšne izdelke kupujemo in komu prepustimo dostavo. Ne samo, ker hoče vse več kupcev svoje poslovanje izboljšati s čisto vestjo, ampak tudi, ker prednosti poštenega poslovanja in nakupov ležijo na dlani: izdelki z daljšo garancijo na dobo uporabe so v korist uporabnikom, zmanjšajo količino odpadkov in potrjujejo kakovost proizvajalca.

Z lastno blagovno znamko Eurokraft Active Green postavljamo nova merila glede emisij: vsi izdelki te vodilne blagovne znamke so zaradi energetsko učinkovitejših postopkov izdelani CO2-nevtralno. Za vsak izdelek pripravimo ekološko bilanco, ki jo ustanova TÜV Rheinland vsako leto potrdi. S pomočjo takšnih vidnih dejavnikov stalno pazimo, da obremenjevanje okolja ter porabo energije in surovin v celotnem prizvodnem ciklu izdelka zmanjšamo na minimum. Emisije CO2 kompenziramo tudi s podporo vetrnega parka Yuntdag v zahodni Turčiji. Dodaten ukrep za moralen nakup: postavili smo si cilj, da v svoji ponudbi stalno povečujemo število zelenih izdelkov.

S tem, ko trajnostni razvoj strateško vključujemo v nabavo, moramo tudi pri dobaviteljih okrepiti zavest o naših pričakovanjih in standardih na področjih ekologije, delovnih pogojev, poslovne prakse in dobavne verige. Leta 2014 smo zato uvedli postopek ocenjevanja EcoVadis, ki dobavitelje redno razvršča po ekološko odgovornem ravnanju, ter predlaga možnosti za izboljšave. Pri tem se zanašamo na zaupanje in pregledno sodelovanje, ki se osredotoča na visoko kakovost, zanesljivost in gospodarnost. Radi bi razširili sodelovanje z zmogljivejšimi dobavitelji na osnovi obvezujočega kodeksa in izbrali samo najboljše. Tako lahko zagotovimo usklajenost ekoloških, socialnih in ekonomskih vidikov. Odločitev za model EcoVadis, kaže našo odločenost in pripravljenost, na resen spopad s to temo in postati vzor tudi drugim – z jasnimi besedami in merljivimi dejanji.

Če povzamemo, posel in morala sta danes nov sanjski par.