Elektronska nabava
E-nabava
Se ukvarjate z nabavo?
Nekatera področja skrivajo velik potencial za prihranek. Eno takih je na primer nakup drobnega inventarja. Kajti, nekoordinirano naročanje manjših izdelkov z nižjo ceno lahko povzroča visoke stroške. Zato je toliko bolj pomembno, da si zagotovimo nadzor in pregled nad tem področjem.
Želimo vam predstaviti naše rešitve e-nabave in vam pokazati, da lahko z našo elektronsko nabavo prihranite več. Tudi če ste dejavni na mednarodni ravni. Naši strokovnjaki za e-nabavo so vam na voljo v 18 evropskih državah. Izkoristite priložnost!
Vaše prednosti
Več nadzora
Z e-nabavo poskrbite za konec nabavljanja pri neodobrenih dobaviteljih (Maverick Buying). In sicer tako, da se zahteve združujejo in naročilo poteka preko kvalificiranih dobaviteljev pod dogovorjenimi pogoji.
Nižji procesni stroški
Procesni stroški naročila posredne nabave in blaga nizke vrednosti mnogokrat presegajo nabavno ceno. E-nabava vam na tem področju zagotavlja popolno preglednost: naročilo se vrši neposredno iz predmetnega kataloga po znanih pogojih.
Optimizirani postopki
Čas je denar. Z e-nabavo prihranite oboje in pridobite možnost, da se osredotočite na pomembne naloge, kot je na primer krepitev odnosa z dobavitelji.
Boljša preglednost
Posamezni koraki nabave so pregledni in razumljivi. Preverjate lahko, kdo je naročil posamezno blago in kdo je avtoriziral zahtevo.
5 stvari, ki jih morate vedeti o elektronski nabavi
Internacionalizacija trgov z javnimi naročili
E-nabava omogoča tudi malim in srednje velikim podjetjem, da prek interneta vstopijo na nove trge javnih naročil.
Prednosti: z enim samim pritiskom na gumb lahko poiščete ponudnike ter primerjate številne ponudbe in cene. To najlažje storite prek platform z več dobavitelji, kot je simple system. Na teh sistemskih rešitvah, ki delujejo kot elektronske tržnice, svoje izdelke in storitve ponuja več dobaviteljev.
To povečuje vašo prilagodljivost: ne glede na čas in kraj, lahko naročate blago ter izkoristite promocije in popuste 24 ur na dan.
Pospeševanje operativnih procesov
Oddelki za nabavo v številnih podjetjih se spopadajo z isto dilemo: zahteve postajajo vse bolj zapletene, poslovni procesi pa morajo postati učinkovitejši.
Kako lahko še vedno dosežete svoje cilje? Z učinkovitostjo in standardizacijo. Z rešitvami e-nabave lahko namreč delate veliko bolj produktivno kot pri običajnem nabavnem postopku, za katerega je značilno ročno delo. Pa naj gre za podporo posameznim transakcijam in poslovnim procesom, kot so obdelava naročil in plačilni procesi – ti so s pomočjo rešitev e-nabave poenostavljeni in pospešeni. Poleg upravljanja dobavne verige to velja tudi za finance in druga področja podjetja, ki so vključena v proces nabave.
Taktične in strateške prednosti
Želite povečati preglednost postopkov naročanja in neposredno meriti njihovo uspešnost? Analize in poročila so del standardnega repertoarja sistemov e-nabave.
Kako uspešni so vaši dobavitelji, kako zadovoljne so vaše stranke? Vse to lahko ugotovite z nekaj kliki. V kratkem času lahko opravite tudi tržne analize, standardizirate pogodbe z dobavitelji in uveljavite druge smernice za nabavo. To vam omogoča popolno preglednost nad stroški celotnega podjetja in vam pomaga tudi bolje obvladovati razširjene, stroškovno potratne »divje nakupe« (Maverick Buying).
Drobni material: kdor z malim ni zadovoljen ...
Drobni material je blago z nizko vrednostjo posameznega naročila in visoko pogostostjo naročanja. Ker naj bi bil drobni material nepomemben za uspeh podjetja, mu številni nabavni oddelki ne posvečajo dovolj pozornosti. Vendar so prav ti izdelki najprimernejši za rešitve e-nabave in z njimi lahko v zelo kratkem času zagotovite prednosti za svoje podjetje! To vam omogoča standardizirano obdelavo večjih kumulativnih količin naročil.
V podjetju kaiserkraft smo strokovnjaki na tem področju. Zato smo tej temi namenili poseben članek: več o tem si lahko preberete tukaj.
Potencial za kakovost in prihranek
V primerjavi z ročnim naročanjem elektronska nabava avtomatizira številne korake postopka. Tako so druge dejavnosti nabave bistveno hitrejše in ostane več časa za druge pomembne naloge v vašem podjetju. Posledični prihranki pri stroških obdelave lahko znašajo do 70%. Brez prekinitev v medijskem prenosu podatkov so napake pri prenosu minimalne, brezpapirni delovni procesi pa pozitivno vplivajo na čas, denar in okolje.
Če pogosto naročate velike količine blaga, je morda vredno uvesti lasten nabavni sistem, ki vključuje različne kataloške sisteme.
Prava rešitev za vsako potrebo.
1. Dinamični katalog
Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)
OCI ali PunchOut sta standardizirana vmesnika za izmenjavo kataloških podatkovnih nizov med vašo nabavno platformo in našo spletno trgovino. Podpiramo do OCI 4 in PunchOut Level 1 in 2.
Preprosta uporaba
Dostop do podatkov kataloga prek spleta, brez predhodnega nameščanja.
Udobno
Preusmeritev v naš zunanji trgovinski sistem, nato neposredna vrnitev nakupovalnega vozička v vaš sistem ERP.
Aktualno
Vedno imejte na voljo cene ter najnovejše tehnične opise, slike izdelkov, velikosti pakiranj in kode izdelkov.
Trenutna razpoložljivost izdelkov
V realnem času prejmete podatke o razpoložljivosti vseh izdelkov. To pomeni, da imate vedno dostop do aktualnih zalog in se izognete zamudam ali primanjkljajem pri nabavi.
2. Elektronsko-statični katalog
Elektronsko-statični katalog je najbolj celovita rešitev, ki jo lahko uporabite. Uživate prednosti preglednosti kataloga v kombinaciji z aktualnimi ponudbami na spletu (API Feed).
Elektronsko-statični formati katalogov, ki jih podpiramo: BMEcat, CIF, Excel, CSV in TXT.
Individualna zasnova
Ponudbe (skupine izdelkov, proizvajalce itd.) je mogoče individualno prilagoditi, prav tako pa tudi klasifikacije po meri kupca ter številke materialov ali artiklov.
Podrobno
Obogateno s podatki o količinah, cenami, ilustracijami, konstrukcijskimi risbami in dodatnimi informacijami, glede na vaše želje.
Učinkovito
Visoka raven nadzora s strani določenih dobaviteljev.
3. Elektronska izmenjava dokumentov
Electronic Data Interchange (EDI)
Pomemben del celovitega postopka je naša rešitev EDI, ki se uporablja za izmenjavo naročil, potrditev naročil in izstavljanje računov med vašim in našim sistemom.
Hitro
Zelo hiter prenos podatkov brez prekinitev v medijskem prenosu podatkov.
Trajnostno
Zmanjša porabo papirja.
Učinkovito
Zmanjša trajanje/stroške postopka.
- Komunikacijski protokoli/standardi za prenos: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
- Oblike zapisa za elektronsko izmenjavo dokumentov (EDI): EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung
4. Customized Web in Special Agreement
Spletna rešitev
Customized Web je »majhna« rešitev za optimizirano nabavo materiala brez lastnega sistema e-nabave.
Special Agreement je redna registracija v naši spletni trgovini.
Individualna zasnova
Prilagojeni pogoji in ponudbe ter po želji lasten logotip podjetja na spletni strani kaiserkraft.
Funkcionalno
Obsežne možnosti iskanja in druge pametne funkcije.
Možnost razširitve
Možne so posebne proračunske omejitve, upravljanje uporabnikov in postopki odobritve.
Dovoljenja
Posameznim uporabnikom v računu dodelite različne pravice. To omogoča enostavno izvajanje postopkov izdajanja dovoljenj.
Vam manjka košček sestavljanke?
Vse informacije o nabavnem sistemu eProcurement in rešitvi Customized Web najdete tudi v naši brošuri o sistemu eProcurement.
Oglejte si, katere formate podatkov in klasifikacije upravljamo in kako lahko v kratkem času poenostavite nabavo materiala.
Vaš stik z nami!
Naši strokovnjaki za e-nabavo so vam na voljo za odgovore na vaša vprašanja.
Enostavno se dogovorite za neobvezujoče posvetovanje – tudi v vaših prostorih.