Trendi embalaže

Na kaj morate biti pozorni pri pakiranju izdelkov

2021/08/31

Pomislite na trenutek, ko ste nazadnje vzeli izdelek iz embalaže. Ne glede na to, ali je to bil pametni telefon na prvi delovni dan ali nov tiskalnik v pisarni. Kaj ste pri tem najprej opazili? Tako je – embalažo.

Prvi stik stranke z izdelkom je embalaža. Če je oblikovanje profesionalno, potrošnik poveže visoko kakovost z izdelkom. Osrednja funkcija je zaščita pri transportu, vendar je embalaža obenem tudi predstavitvene narave, zato je odločilen prvi vtis.

Naslednji zapis obravnava trende na področju primarne in sekundarne embalaže, ki so ponazorjeni s primeri iz prakse. Pri tem je poudarjeno, na kaj morate paziti, da boste v prihodnosti uspešno poslovali. Na koncu so podana tudi predvidevanja glede tega, v katero smer se bo razvijala embalažna industrija.

Embalažna industrija na hitro

Globalizacija, napredne tehnologije in naraščajoče zahteve potrošnikov imajo občuten vpliv na stalno rastočo embalažno industrijo. Skupni svetovni obseg trga za embalaže je ocenjen na slabih 900 milijard evrov (stanje 2019). Skupni obseg embalažne industrije v Nemčiji pa znaša več kot 50 milijard evrov. To ustreza približno 2 % bruto domačega proizvoda. Vrh pri tem zaseda strojništvo na območju Nemčije, Avstrije in Švice. Več kot 5.000 podjetij v Nemčiji, Avstriji in Švici je dejavnih v sektorju embalaže.

Nove tehnologije in uporaba različnih materialov omogočajo trgovcem, da se hitro odzovejo na trende in se prilagodijo željam strank. Pet merodajnih trendov v embalažni industriji lahko povzamemo v naslednje kategorije:

Trendi embalaže wt$

Kaj prinaša prihodnost?

V prihodnjih letih bo embalaža pogosteje izdelana iz bioloških materialov, ki so 100-odstotno razgradljivi. Naslednji primeri omogočajo vpogled v najnovejši razvoj.

Pametna embalaža

Trendi embalaže wt$

Da bi preprečili nastajanje živilskih odpadkov, se spodbuja razvoj „aktivne embalaže“. Narašča povpraševanje po embalaži za živila, ki lahko podaljša rok uporabnosti in s tem zmanjša živilske odpadke.

Na embalažah so inteligentni indikatorji, ki prikazujejo na primer svežino, temperaturo in datum prvega odpiranja izdelka. Potrošnikom naj bi pomagali pri zavestnem odločanju o potrošnji blaga.

Glive namesto stiropora

Trendi embalaže wt$

Ker je stiropor težko reciklirati in se pogosto uporablja ravno za tehnične izdelke, so raziskovalci razvili alternativo iz gliv: embalažni material je biološki in ne vsebuje nobenih kemičnih snovi. Velikani na področju programske opreme, kot je podjetje Dell Computers, že uporabljajo novo tehnologijo za izboljšanje svoje podobe in zaščito okolja.

Vsebniki za pijačo iz alg

Trendi embalaže wt$

Inovacija embalaže iz alg je prinesla revolucijo na trgu pijač. S to novo tehnologijo lahko na primer brezalkoholne pijače polnimo v membrano iz alg namesto v plastične steklenice. Velika prednost: izdelava je izjemno ugodna in različica iz alg je 100-odstotno razgradljiva in tudi užitna.

Čas je za pakiranje!

Skupaj z nami spremljajte razvoj trga

Pomembno je, da opazujete in analizirate hitre tržne spremembe, povezane z globalizacijo, da se lahko hitro odzovete na nove trende. Poleg okoljske prijaznosti bo v prihodnosti ključnega pomena tudi transparentna struktura logistike. Vaše stranke želijo vedeti, od kod izvira blago in kako je bilo transportirano. Potrošniki se vse pogosteje odločajo o nakupu na podlagi razumevanja vrednot. Podjetja, ki trajnostnosti ne bodo vključila v svojo poslovno strategijo, lahko pričakujejo izgube.

Trendi embalaže mg$

Stopite v stik z nami!

Za dodatne informacije smo vam vedno brezplačno na voljo