Elektronska nabava

E-nabava

Se ukvarjate z nabavo?

Nekatera področja skrivajo velik potencial za prihranek. Eno takih je na primer nakup drobnega inventarja. Kajti, nekoordinirano naročanje manjših izdelkov z nižjo ceno lahko povzroča visoke stroške. Zato je toliko bolj pomembno, da si zagotovimo nadzor in pregled nad tem področjem.

Želimo vam predstaviti naše rešitve e-nabave in vam pokazati, da lahko z našo elektronsko nabavo prihranite več. Tudi če ste dejavni na mednarodni ravni. Naši strokovnjaki za e-nabavo so vam na voljo v 18 evropskih državah. Izkoristite priložnost!

Vaše prednosti

z e-nabavo

Več nadzora

Z e-nabavo poskrbite za konec nabavljanja pri neodobrenih dobaviteljih (Maverick Buying). In sicer tako, da se zahteve združujejo in naročilo poteka preko kvalificiranih dobaviteljev pod dogovorjenimi pogoji.

Nižji procesni stroški

Procesni stroški naročila posredne nabave in blaga nizke vrednosti mnogokrat presegajo nabavno ceno. E-nabava vam na tem področju zagotavlja popolno preglednost: naročilo se vrši neposredno iz predmetnega kataloga po znanih pogojih.

Optimizirani postopki

Čas je denar. Z e-nabavo prihranite oboje in pridobite možnost, da se osredotočite na pomembne naloge, kot je na primer krepitev odnosa z dobavitelji.

Boljša preglednost

Posamezni koraki nabave so pregledni in razumljivi. Preverjate lahko, kdo je naročil posamezno blago in kdo je avtoriziral zahtevo.

5 stvari, ki jih morate vedeti o elektronski nabavi

Prava rešitev za vsako potrebo.

Naš pristop: celovit postopek.

1. Dinamični katalog

Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)

OCI ali PunchOut sta standardizirana vmesnika za izmenjavo kataloških podatkovnih nizov med vašo nabavno platformo in našo spletno trgovino. Podpiramo do OCI 4 in PunchOut Level 1 in 2.
Preprosta uporaba
Dostop do podatkov kataloga prek spleta, brez predhodnega nameščanja.

Udobno
Preusmeritev v naš zunanji trgovinski sistem, nato neposredna vrnitev nakupovalnega vozička v vaš sistem ERP.

Aktualno
Vedno imejte na voljo cene ter najnovejše tehnične opise, slike izdelkov, velikosti pakiranj in kode izdelkov.

Trenutna razpoložljivost izdelkov

V realnem času prejmete podatke o razpoložljivosti vseh izdelkov. To pomeni, da imate vedno dostop do aktualnih zalog in se izognete zamudam ali primanjkljajem pri nabavi.

2. Elektronsko-statični katalog

Elektronsko-statični katalog je najbolj celovita rešitev, ki jo lahko uporabite. Uživate prednosti preglednosti kataloga v kombinaciji z aktualnimi ponudbami na spletu (API Feed).

Elektronsko-statični formati katalogov, ki jih podpiramo: BMEcat, CIF, Excel, CSV in TXT.

Individualna zasnova
Ponudbe (skupine izdelkov, proizvajalce itd.) je mogoče individualno prilagoditi, prav tako pa tudi klasifikacije po meri kupca ter številke materialov ali artiklov.

Podrobno
Obogateno s podatki o količinah, cenami, ilustracijami, konstrukcijskimi risbami in dodatnimi informacijami, glede na vaše želje.

Učinkovito
Visoka raven nadzora s strani določenih dobaviteljev.

3. Elektronska izmenjava dokumentov

Electronic Data Interchange (EDI)

Pomemben del celovitega postopka je naša rešitev EDI, ki se uporablja za izmenjavo naročil, potrditev naročil in izstavljanje računov med vašim in našim sistemom.

Hitro
Zelo hiter prenos podatkov brez prekinitev v medijskem prenosu podatkov.

Trajnostno
Zmanjša porabo papirja.

Učinkovito
Zmanjša trajanje/stroške postopka.

  • Komunikacijski protokoli/standardi za prenos: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • Oblike zapisa za elektronsko izmenjavo dokumentov (EDI): EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Customized Web in Special Agreement

Spletna rešitev

Customized Web je »majhna« rešitev za optimizirano nabavo materiala brez lastnega sistema e-nabave.

Special Agreement je redna registracija v naši spletni trgovini.


Individualna zasnova
Prilagojeni pogoji in ponudbe ter po želji lasten logotip podjetja na spletni strani kaiserkraft.

Funkcionalno
Obsežne možnosti iskanja in druge pametne funkcije.

Možnost razširitve
Možne so posebne proračunske omejitve, upravljanje uporabnikov in postopki odobritve.

Dovoljenja

Posameznim uporabnikom v računu dodelite različne pravice. To omogoča enostavno izvajanje postopkov izdajanja dovoljenj.

Vam manjka košček sestavljanke?

Vse informacije o nabavnem sistemu eProcurement in rešitvi Customized Web najdete tudi v naši brošuri o sistemu eProcurement.

Oglejte si, katere formate podatkov in klasifikacije upravljamo in kako lahko v kratkem času poenostavite nabavo materiala.

Vaš stik z nami!

Naši strokovnjaki za e-nabavo so vam na voljo za odgovore na vaša vprašanja.
Enostavno se dogovorite za neobvezujoče posvetovanje – tudi v vaših prostorih.

Obrnite se na nas brezplačno in neobvezujoče.

Prosimo, izberite