Domača pisarna

11 nasvetov za uspešno delo od doma

2020/08/31

Vedno več podjetij svojim sodelavcem ponuja možnost za delo od doma. Tako imenovana domača pisarna pa skriva kar nekaj izzivov. Saj za resnično produktivnost ne zadostuje samo to, da odprete prenosni računalnik. Domače delovno mesto mora biti dobro opremljeno in delovni dan dobro organiziran, da se lahko vzpostavi nov delovni ritem.

Da bo delo med domačimi štirimi stenami potekalo gladko, vam dajemo dragocene nasvete o opremi vašega delovnega mesta, organizaciji delovnega dneva in virtualnem sodelovanju s sodelavci.

To opremo potrebujete v domači pisarni

Najprej si morate urediti mesto, ki vam bo omogočalo delo ob pravilni drži in polni koncentraciji. Če pametno uredite delovno mesto, vam bo lažje preklopiti na pisarniški način. Tudi obraten preklop, iz delovnega v prostočasni način, je tako lažji. Ti štirje nasveti vam bodo pomagali pri obvladovanju izziva - domača pisarna:

Tako si pravilno organizirate svoj delovni dan

Ko si pravilno opremite svojo domačo pisarno se vaš produktivni delavnik načeloma lahko začne. A doma nas zna ovirati pomanjkanje delovne rutine in kar nekaj motečih dejavnikov. Sledeči štirje nasveti vam bodo pomagali učinkoviteje organizirati delovni dan doma:

Kako lahko virtualno sodelujete z vašimi sodelavci

Če vsi sodelavci delajo od doma, je postavljeno vaše sodelovanje pred povsem nove izzive. S sledečimi tremi nasveti bo vaše ekipno delo tudi iz domače pisarne zagotovo uspešno.


Iščete primerno opremo za vaše domače delovno mesto? Od pisarniških stolov preko ergonomske pisarniške opreme vse do čistil: vse za vašo domačo pisarno najdete tukaj.

Organizacija v domači pisarni mg$

Stopite v stik z nami!

Za dodatne informacije smo vam vedno brezplačno na voljo