Dobro za okolje in ugled

Kako lahko v vašem podjetju organizirate sprehod CleanWalk

2021/10/28

Vse povsod se govori o odpadkih. Čas je, da nekaj ukrenemo. Kot podjetje ste lahko, s tem da organizirate sprehod CleanWalk, vzor na področju trajnosti.

O temi CleanWalk še ne veste veliko? Nič hudega, mi vam povemo vse, kar morate vedeti o njej.

Preberite zdaj,

  • kaj se skriva pod pojmom CleanWalk,
  • kako lahko to koristi vašemu podjetju in
  • kako lahko izpeljete sprehod CleanWalk.

Kaj je CleanWalk?

Pri sprehodu CleanWalk oziroma sprehodu Clean-up-Walk se udeleženci sprehajajo po določenem območju, na primer po mestni četrti, parku ali dvorišču podjetja in pobirajo smeti. Od tu ime CleanWalk (Clean=čist, Walk=sprehod). Na koncu je potrebno ustrezno poskrbeti za zbrane odpadke. Take čistilne akcije organizirajo tako okoljevarstvene organizacije kot tudi zasebne iniciative in podjetja.

Dobro je vedeti:
Tako imenovan »Littering«, brezbrižno smetenje, je razširjen problem v velikih mestih, ki ne ogroža le okolja, ampak predstavlja tudi velik strošek. Nemška mesta in občine letno namenijo okrog 700 milijonov evrov za to, da parke in ceste očistijo plastenk in cigaretnih ogorkov ter izpraznijo koše.

Zato se podjetjem splača organizirati sprehod CleanWalk

Obstajajo dobri razlogi, zakaj vedno več podjetij prisega na sprehod CleanWalk.
Dobro za okolje in ugled wt$

Prispevek k trajnosti

Iskreno: A nimamo vsi raje parke in ceste brez cigaretnih ogorkov, plastenk in drugih smeti? S sprehodom CleanWalk pripomorete k čistejšemu okolju. Prav tako pa pri sodelujočih ustvarite zavedanje o tem, koliko odpadkov nastaja v vsakodnevnem življenju. Včasih to zavedanje povzroči, da posameznik naredi korak k zmanjšanju količine odpadkov ali pa začne vsaj pravilno ločevati odpadke.

Dobro za okolje in ugled wt$

Krepitev ugleda

Delati dobro in o tem spregovoriti ni le legitimno, ampak je v času, ko stranke vedno bolj spremljajo katere vrednote cenijo podjetja, tudi vse bolj pomembno. Organizacija sprehoda CleanWalk je idealna priložnost za krepitev ugleda vašega podjetja. Napovejte akcijo preko sporočil za medije in po zaključku na vaši spletni strani objavite poročilo. Mogoče boste imeli tudi priložnost posneti kratek video in ga deliti na socialnih omrežjih.

Dobro za okolje in ugled wt$

Team building

Sodelovanje na sprehodih CleanWalk krepi medsebojno sodelovanje. Ob tem pa je tukaj prisotno še nekaj, česar pri nogometni igri ali večeru ob žaru ne boste našli: občutek, da smo skupaj naredili nekaj dobrega. To povezuje. Večer pa lahko vseeno preživite ob žaru, ki bo super nagrada za dobro opravljen sprehod CleanWalk.

To je pomembno pri organizaciji

Gremo in pobiramo smeti v vrečo, ni prava strategija ko se sprehoda CleanWalk loti skupina ljudi. Akcija bo precej uspešnejša, če jo boste dobro organizirali. Tako se tudi izognete morebitnim težavam. Zbrali smo nekaj točk, ki jih velja upoštevati za izvedbo uspešnega sprehoda CleanWalk:

In po akciji?

Po končani akciji imate priložnost dokumentirati vaše uspehe in tako narediti nekaj dobrega za ugled vašega podjetja. Tudi tukaj uporabite vse komunikacijske kanale, ki so vam na voljo, in ob besedilu objavite tudi slike in posnetke. Z nekaj sreče in dobrim oddelkom za odnose z javnostjo lahko v medijih objavite tudi poročilo dogodka. Glede na to, kako uspešen je bil vaš sprehod CleanWalk, ga lahko v prihodnje ponovite.

Kako KAISER+KRAFT pripomore k čistejšemu okolju

KAISER+KRAFT se redno udeležuje sprehodov CleanWalk. In tako smo julija 2021 začeli z mednarodno pobudo CleanWalk. V okviru le-te so lahko sodelavci iz podjetij KAISER+KRAFT, gaerner, Gerdmanns, Runelandhs in Takkt, za namen čistilne akcije, tri ure odsotni z delovnega mesta.

Preberite tudi, kako vrtnar KAISER+KRAFT podpira Jana Kleena iz Wilhelmshavna pri njegovih prostovoljnih sprehodih CleanWalk.

Dobro za okolje in ugled mg$

Stopite v stik z nami!

Za dodatne informacije smo vam vedno z veseljem na voljo.