080 1037  
  Tiskanje strani

Moj imenik

Vsi registrirani uporabniki imajo možnost upravljanja različnih naslovov v svojem imeniku. Med postopkom naročanja je prikazan naslov, ki ste ga oddali pri registraciji (kontaktni naslov). Če bi želeli, da npr. vaše naročilo dostavimo na drug naslov, lahko to izberete med postopkom naročanja iz svojega imenika ali pa vnesete nov naslov.

Naložite naslove

Za naložitev novega naslova, prosimo, kliknite na "Naložite nov naslov". Nato boste preusmerjeni na ustrezen obrazec za naslov (naslov za račun ali dostavo), pri čemer lahko vnesete nov naslov.
Nasvet: Dajte temu naslovu za vas sporočilni opis, tako da boste ob izbiri med naročilom nemudoma vedeli, kateri naslov je mišljen s tem opisom.

Obdelava novega naslova

Za obdelavo naslova, prosimo, sledite povezavi "Obdelava" preko ustreznega naslova v vašem imeniku. Nato se pojavi vnosno polje z dosedanjimi podatki. Tukaj lahko izvedete želene spremembe. Potem ko ste kliknili gumb "Naložite naslov", so vaše spremembe shranjene.
Če enega naslova za dostavo oz. račune ne potrebujete več, kliknite na povezavo "Brisanje". Po potrditvi brisanja tega naslova, le-tega ni mogoče več najti v vašem imeniku.

Primerjava izdelkov