080 1037  
  Tiskanje strani
Elektronska izmenjava podatkov (EDI) - vključevanje

Dolgoletne izkušnje z elektronsko izmenjavo poslovnih dokumentov (EDI), kot so naročila strank, potrditve naročil, obvestila o odpošiljanju in fakture za stranke, so iz nas ustvarile strokovnjake na tem področju. Za to smo ustvarili standardizirane vmesnike. Še posebno stranke z veliko količino naročil lahko z vključitvijo v naš blagovni gospodarski sistem privarčujejo dragocen čas in stroške. Transparentna in celovita elektronska slika poslovnih postopkov je pri tem še posebno v središču vse dejavnosti.
 
Tako smo uspešno navezali številne sisteme elektronske nabave naših strank kot tudi različne trge in stalno nadgrajevali naše strokovno znanje na tem področju.

 

Vaše prednosti uspešnega vključevanja:


• Krajši čas obdelave podatkov in s tem zmanjšanje stroškov
• Preprečevanje podvojenega zajemanja podatkov
• Avtomatski prevzem podatkov iz vašega blagovnega gospodarskega sistema
• Hitrejša odobritev naročila
• Izkoriščenje avtomatizacijskega potenciala v logističnih procesih
• Izboljšana in standardizirana izmenjava informacij


Podprti komunikacijski protokoli + transakcijski standardi:

» FTP
» OFTP
» SFTP
» HTTPS
» X.400
» ostali po naročilu


Podpiramo formate podatkov za informacijske tipe EDIFACT / EANCOM in XML, kot so:

» OpenTrans / ORDER in INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER in INVOICE
» CXML / ORDER in INVOICE
» formati SAP IDOC, ki temeljijo na XML:


• ORDERS01
• ORDERS02
• ORDERS03
• ORDERS05
• ORDERS
• ORDRSP
• DESADV
• INVOIC

Poleg zgoraj omenjenih formatov so možni tudi za vsako stranko individualni formati podatkov. Obrnite se na nas in naši strokovnjaki iz ekipe elektronsko trgovanje/elektronska nabava imajo zagotovo ustrezno rešitev za vaše podjetje. Tukaj pridete na možnost stika z nami.

Primerjava izdelkov