Oglaševanje

Priznamo, da nismo popolni.

Oglaševanje ne more rešiti sveta, lahko pa spodbudi premik v miselnosti.

S pitjem piva za deževni pragozd, z nakupom plenic za cepljenje v Afriki, klobasice brez CO2 kot univerzalno zdravilo za podnebne spremembe ... Ali je tako oglaševanje trajnostnega razvoja?

Trajnostni razvoj v oglaševanju zadnja leta precej vpliva na izdelke in tudi na predstavitev informacij o izdelkih. Zaradi tega številna podjetja danes gledajo na trajnostnost kot na pomemben pospeševalec prihodkov in pripisuje velik pomen pravilnemu trženju na spletu. Trženje namreč ne vsebuje samo ekološkega vidika, povezanega z omejenimi naravnimi viri in onesnaževanjem okolja, temveč tudi socialni vidik, saj gre za dobro počutje ljudi. Trajnostno oglaševanje mora biti mogoče meriti, doživeti in izkusiti − potrošnikom pa mora ponuditi dober občutek, mirno vest in najboljši izdelek.

Oglaševanje je zato nujno – za nas predvsem v smislu, da si upamo govoriti o tem, kaj delamo.

Torej začnimo: zelo nam je pomembno, da zmanjšamo količino tiskanih reklamnih sredstev. Zato na primer stalno širimo spletno ponudbo z izključno spletnimi izdelki, da znižamo stroške in vire, ki so potrebni za tiskana sredstva. Z novo programsko opremo lahko poleg tega letno prihranimo 1200 barvnih testnih tiskov. To znaša 105 m2 papirja. Ob tem nam ni treba posebej poudariti, koliko transportnih poti s tem ni več potrebnih. Pa tudi elektronski računi vse bolj izpodrivajo tradicionalne papirnate.

Ker pa čisto brez papirja ne gre, strogo pazimo, da so naše tiskane reklame izdelane energetsko varčno in da papir prihaja iz certificiranih trajnostnih virov. Kataloge KAISER+KRAFT na primer tiskamo v tiskarni Mohn Media Mohndruck GmbH, pri čemer smo pri tiskanju znižali porabo topil. Naš partner je že leta 2008 prejel nagrado "Druck&Medien Award" za najbolj okolju prijazno tiskarno v Nemčiji. Od leta 2010 tudi evidentiramo vse emisije CO2, ki nastanejo pri našem tiskanem materialu. Tako pridobimo pomembne oporne točke, na podlagi katerih z okolju prijaznimi materiali in proizvodnimi postopki stalno izboljšujemo varstvo okolja. Tudi izbor povsem digitalnih znamk, ki so predstavljene izključno na spletu, podpira razvoj in usmeritev podjetja KAISER+KRAFT glede manjše porabe naravnih virov. Ne nazadnje z vsako tono recikliranega papirja prihranimo približno 3 tone sveže celuloze in vsak kemični svinčnik iz recikliranega kartona ali biološke plastike osvobodi podjetje odvisnosti od nafte.

Trajnostni razvoj je povezan z vztrajnim prizadevanjem za izboljšave, kar vedno pomeni tudi priznanje lastne nepopolnosti. Človek namreč ni popoln, zato tudi njegova dela ne bodo nikoli povsem trajnostna. Vendar pa vsako prizadevanje, da bi svet tudi s pomočjo oglaševanja naredili bolj zelen, pomeni dobro in pomembno spodbudo za spremembo miselnosti.