Držala za prospekte, oglaševalska stojala

Brez stojal za prospekte, oglaševalskih stojal in držal za prospekte bi na tem svetu nekaj manjkalo. Kam bi namreč postavili vse svoje letake, informacijske brošure in preostali reklamni material za stranke, obiskovalce in zainteresirane stranke? Še dobro, da lahko pri nas izbirate med številnimi različnimi oglaševalskimi stojali in držali za prospekte.

V kategoriji Držala za prospekte, oglaševalska stojala boste našli izdelke naslednjih blagovnih znamk: helit, DURABLE, eurokraft pro, magnetoplan, MAUL.

Znamka
Tip izdelka
Trajnostnost
Ustrezno
Število izdelkov: 58

Za veliko noč: polna velikonočna košarica

20-%* popust na vse: od 25. 3. do 31. 3.
KODA: EASTER24

*Ni mogoče združiti z drugimi popusti. Ročno in električno orodje ter storitve so izključeni. Koda kupona velja do 31. 3. 2024.

Stojala za prospekte in oglaševanje: z njimi boste natisnjeni material prikazali z najboljše strani



Tiskani mediji so nemara res izgubili nekaj veljave, natisnjena sredstva za oglaševanje in predstavitve pa imajo še vedno veliko vlogo. To velja še posebej takrat, ko pri oblikovanju brošur, prospektov in katalogov sledite najnovejšim trendom. Ljudje pa bodo lepo oblikovane tiskovine z veseljem vzeli in prebrali samo, če jih boste tudi ustrezno predstavili. Pri tem imajo veliko vlogo naša stojala za prospekte in oglaševanje.



Katera stojala za prospekte in oglaševanje so primerna za določene situacije?



Ponujamo vam veliko izbiro različnih modelov, ki jih lahko do potankosti uskladite z vrsto oglaševanja in svojim podjetjem.



Privlačna stojala in regali za prospekte so primerni za večje količine reklamnega materiala – potrebujejo pa dovolj prostora, da pritegnejo ljudi.


Pri stenskih držalih iz prozornega ali neprosojnega polistirola te težave ni. Paziti pa morate, da format in usmeritev (pokončno ali prečno) reklamnega materiala ustrezata držalu, sicer bo videti neurejeno in neprivlačno. Ker je takšna različica nekoliko manj opazna, mora biti ponujeno gradivo ustrezno oblikovano, da zbuja pozornost in ga ljudje vzamejo s seboj.



Namizna stojala idealno dopolnijo pulte ob vhodu ali na sejmih in kongresih. Tudi v čakalnicah lahko nanje ustrezno razvrstite na primer kataloge formata DIN A4.



Vsi ti izdelki pa ne obstajajo samo zato, da obiskovalce ali stranke na sejmih oskrbijo s pomembnim slikovnim materialom. Uporabite jih lahko tudi za predstavitve in moderiranje v podjetju, na primer za ustrezno postavitev revij za zaposlene.



Kaj je treba upoštevati pri postavitvi stojal za prospekte in oglaševanje?



Najboljši učinek boste dosegli, če držala za prospekte ne bodo imela konkurence v obliki drugih pripomočkov za informiranje. To so na primer informacijske table ali vitrine. Izjema je, kadar vsebina vitrine neposredno opozarja na brošure in prospekte na stojalu, saj je takrat več verjetnosti, da opazovalec poseže po materialu.



Imate še kakšno vprašanje? Obrnite se na nas – z veseljem vam osebno svetujemo.